Recensie: The half of it

Recensie: The half of it

Afgelopen dinsdagavond had ik zin om even een film te kijken waarbij ik niet hoefde na te denken. Op Netflix kun je gelukkig kiezen uit films en series voor elke stemming en ik koos ervoor om de high school film The half of it te kijken. Je weet van tevoren dat je te maken gaat krijgen met een soort driehoeksverhouding, maar hoe dit zich gaat ontwikkelen, weet je nog niet. Het kon dus nog alle kanten op.

Recensie: Battle

Recensie: Battle

Zaterdagavond had ik zin in een film waar ik niet zo bij na hoefde te denken. Na een beetje scrollen op Netflix zag ik de dansfilm Battle voorbij komen. Dans, drama en romantiek klonk me als muziek in de oren en ik besloot deze film te gaan kijken.

Recensie: Can You Keep a Secret?

Recensie: Can You Keep a Secret?

De film Can You Keep a Secret? is gebaseerd op de gelijknamige roman van Sophie Kinsella. In het Nederlands is dit boek uitgegeven met de titel ‘Hou je mond’. De boeken van Sophie Kinsella zijn populair onder liefhebbers van romantische verhalen, dus ik was erg benieuwd naar deze film. Can you keep a secret? is vanaf volgende week te zien in de Nederlandse bioscopen.

Recensie: My Perfect Romance

Recensie: My Perfect Romance

Als je op zoek bent naar de perfecte film voor Valentijnsdag, kun je uit eindeloos veel romantische films kiezen. Op Netflix kwamen wij de film My Perfect Romance tegen. Deze film draait om Valentijnsdag en een dating app. Dat klonk als een mooie film om vandaag te bekijken. Of het een aanrader is, lees je in deze recensie.

Recensie: Irreplaceable You

Recensie: Irreplaceable You

Een paar maanden geleden zette ik de film Irreplaceable You op mijn lijstje op Netflix. Die lijst is eindeloos lang aan het worden, omdat we meestal iets opzetten dat we alle twee leuk vinden. Zo af en toe maak ik ook tijd om een film te kijken die ik zelf leuk vind. Dan kijk ik het liefste naar een drama film. Drama zit bij Irreplaceable You wel goed.

Recensie: To all the boys I’ve loved before

To all the boys I’ve loved before staat sinds een aantal dagen op Netflix. Deze Netflix Original is gebaseerd op het gelijknamige boek geschreven door Jenny Han. Een romantisch, young adult, high school drama waar menig tiener (en twintiger of dertiger) naar zal gaan kijken. Toen ik gisteren verkouden en moe op de bank lag, besloot ik deze film op te zetten. Wat is er lekkerder dan even wegkruipen onder een dekentje met een young adult film? Ik houd er wel van. Is To all the boys I’ve loved before een feelgood movie zoals vele andere films in dit genre of kun je deze film maar beter van je lijstje schrappen?

Recensie: Christmas Inheritance

Recensie: Christmas Inheritance

Netflix heeft deze maand nog een aantal kerstfilms toegevoegd aan het aanbod. De laatste op het lijstje was Christmas Inheritance, een film over een tikkeltje onverantwoordelijke opvolgster voor een groot bedrijf die zich afspeelt rond de feestdagen. Zit ook deze film vol clichés en is dat storend, of kun je hem beter overslaan?